Lägenhet i Barcelona uthyres! - Forum

2009-06-18 00:51   Christina
Hej! Jag har en fin liten lägenhet i centrala Barcelona som jag hyr ut från 1/9 och för perioder om minst tre månader i taget. Lägenheten ligger på tredje våningen, har två sovrum, är möblerad och fullt utrustad (TV, dvd, stereo, tvättmaskin osv). Läget är centralt, lugn gata i genuina & mysiga stadsdelen Gracia. Ca 100 m till metro (Fontana)linje 3/grön. Dessutom ligger stationen för pendeltåg på 5 min promenadavstånd. Månadskostnad om ni är två som delar lägenheten: 350 euro (litet sovrum) 390 euro (stort sovrum) Månadskostnad om du hyr lägenheten själv: 600 euro Dessutom tillkommer ca 60 euro/månad för gas, el & vatten samt 150 euro i deposition/person. Är du intresserad och vill veta mer? Maila mig! chris.echevarria@hotmail.com

RE: Lägenhet i Barcelona uthyres!
2009-07-08 21:47   lars altner
hej jag ska flytta till barcelona och är väldigt intreserad av lägenheten men det är inte möjligt att ev hyra den från 26:e juli? mvh lars altner

RE: Lägenhet i Barcelona uthyres!
2009-07-09 11:06   Fredrik
Hej, jag är möjligtvis intresserad av att hyra ett av rummen, skall plugga medicin i Barcelona från mitten på september till jul och håller nu på och letar boende. /Fredrik

RE: Lägenhet i Barcelona uthyres!
2009-07-18 18:45   Multipartner?
Lars altner! Ja ser att du ska ner till barcelona 26:e juli de är inte så att du ska börja jobba på multipartners den 27:e juli? för de ska ja då kanske vi kan kolla ifall vi kan hyra denna eller någon annan tillsammans? hursomhelst skulle ja vara tacksam om du tog kontakt med mig på absolute_westside@hotmail.com msn eller mail. Mvh Martin Engström

RE: Lägenhet i Barcelona uthyres!
2009-07-18 23:15   lars altner
Om de är så att du ska börja jobba på multipartner den 27:e juli och vill ha någon att åka ner med ta kontakt med mig då lars på absolute_westside@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀