Lägenhet i Barcelona - Forum

2005-08-23 11:45   Kim
Hejsan!!! Vi är 3 personer som ska åka den 6 November till Barcelona för att jobba i 8 månader, och undrar lite hur man kan få tag på en inte alls för dyr lägenhet eller om det är nån som har en lägenhet där som ni tänker hyra ut? Hör gärna av er till mig mvh Kim

barcelona
2005-08-30 11:44   henrik
Hej Kim Jag har en lägenhet med tre dubbel rum 125 kvadrat som är riktigt frösh mitt i centrala BCN och är på jakt efter flatmates, är du intresserad så hör gärna av dig. MVH Henrik henrik.ljung@gmail.com

Boende Barcelona
2005-09-04 10:33   Clara
Hej, Jag såg att du sökte rumskompisar. Jag, Clara och min kompis maja kommer att vara i barcelona från 28 sep till 8 dec och söker boende under tiden. jag ska studera en 2 mån spanska kurs vid Esade och maja ska jobba. Vi är för övrigt båda 19 år och kommer från Visby, Gotland. Vi är två skötsmma tjejer som är fotbollsintresserade och tycker om att umgås med kompisar. min fråga är om du har ett dubbelrum att hyra ut till oss under perioden vi ska vara i Barcelona? Med vänliga hälsningar Clara Linde och Maja Kotz

Lghtskompisar
2005-09-07 23:07   Tora
Hej på er! Tänkte bara kolla om ni eventuellt vill ha n till lghtskompis (om ni fått tag på en för dyr lght eller så...) eftersom jag ska vara där nästan exakt samma period. Jag åker ner 25 september m en kompis som sen drar tbx t Sverige i början av november. Därför kommer jag att söka boende fom då. Jag ska oxå jobba i just 8 månader så jag tänkte att d passade så bra!! Vet att detta e ett långskott men hör av er om d skulle vara intressant för er!! Hälsningar, Tora

Ang: Lägenhet i Barcelona
2005-09-15 11:58   Kim
Hejsan!!! Ja vi är intresserade av lägenheten vad är månadshyran då???? Har du några bilder på lägenheten som du kan skicka till min mail kanske. adressen är kimtjej_83@hotmail.com, hör av dig så fort som möjligt MVH Kim

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀