IED BARCELONA - Forum

2007-07-22 21:02   jappojoppa
Hejsan! Jag funderar på att plugga inredningsdesign på IED i barcelona med start nu i oktober. Är det ngn som pluggar där nu och kan berätta ris och ros eller ngn som har samma planer som mig? Är även intresserad av lägenhet!

Ang: IED BARCELONA
2007-07-25 22:39   Barcelona
Hej!jag ska flytta ner till barcelona nu snart... i spetember redan förhoppningsvis! Hör av dig!

inredningsdesign
2007-07-29 21:24   Michaela
Hej! Jag har inte vetat att man kan läsa inredningsdesign i barcelona...hur länge tar utbildningen? Har du någon adress jag kan få för att läsa mer om skolan? Har du förresten någon aning om det finns någon inredningsskola i danmark och ifall vad den heter. H, Mickan

RE: IED BARCELONA
2008-07-15 22:01   Tess
Hej tjejer! Jag har också planer på att studera på IED till hösten 2008. JAg har inte hittat ett boende än,och jag gissar att den lättaste utvägen och billigaste är att dela. = ) Finns ju en del bostadsförmedlingar men det är inte billigt med ett boende där nere. www.ied.edu Hör av dig om du vill hitta nått tillsammans.= ) Ha det så bra! Therese

RE: IED BARCELONA
2008-08-21 01:08   jacqueline
hej! lite sent svar..men har du hittat boende än? Jag vet inte riktigt vart jag ska bo :P ska ner dit snart och titta runt lite! du kan väl skriva till min mejl cherryscented_@hotmail.com ifall du inte hittat någonstans att bo eller nåt eller ifall du vill dela nåt :) mvh jakii

RE: IED BARCELONA
2008-10-12 20:51   Hej
Hej, Jag kommer också studera på IED Barcelona. Jag har hittat en lägenhet som flera kan hyra. Hör av er om ni vill ha tips. Mvh, Douglas

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀