Hyr rum i Montmartre Paris - Forum

2007-01-03 20:48   Cathrine
Hej! Jag har delat ett hus ihop med tre andra underbara tjejer i montmartre men kommer nu att flytta ut i början av februari, varför mitt rum ska hyras ut. Huset är jättecharmigt, mysigt och typiskt franskt. Hyran är 475 E + elkostnader. Hör av dig snarast! MVH Cathrine

Ang: Hyr rum i Montmartre Paris
2007-01-09 16:01   Stina
Hejhej! Jag är en tjej som skall flytta till Paris i Februari för att läsa franska och letar efter bostad! Hör gärna av dig om det fortfarande är aktuellt med rummet! Med vänlig hälsning Stina stina_rapp@hotmail.com

Ang: Hyr rum i Montmartre Paris
2007-01-16 20:05   Sara
Hej Jag är helt klartintresserad av ditt rum. Svensk farmaceut som läsa franska 6 månader i Paris. Gissar dock att du redan fått rummet uthyrt. Om så är fallet har du några bra tips på var man kan hitta boende (hitta annonser och själv annonsera)? Hälsningar, Sara

Ang: Hyr rum i Montmartre Paris
2007-02-11 17:06   Hattie
Hej! Jag är nog lite sent ute, men tänkte i alla fall kolla om rummet fortfarande är ledigt? I sådana fall får du gärna höra av dig till mig på min e-mail. Mvh Hattie

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀