Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona! - Forum

2007-01-02 15:38   Annika
Letar du efter boende i Barcelona? I så fall kan du kontakta mig! Jag har en ljus, rymlig, fräsch och fin lägenhet till uthyrning i Barcelona. Du kan hyra antingen hela lägenheten eller enbart en del av den(tex rum). Jag hyr ut till både dig som söker boende för antingen längre eller kortare perioder. Tveka inte att kontakta mig via mail hejsanhej123@hotmail.com eller på telefon +34 618714714. Ha det bra! /Annika

Ang: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2007-01-07 18:52   Sarah
Hejsan! Undrar vad hyra för hela lägenheten ligger på ?

Ang: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2007-01-23 01:01   Kristian
Hej Annika, Det är nämligen så att jag och min flickvän tänkte åka till Barcelona för att jobba. Och letar nu efter boende, vad ligger hyran på (hela lägenheten)? vi tänkte stanna där i minst 3 mån, från och med mitten av juni. //Kristian

Ang: Fräscht, prisvärt och centralt boende uthyres i Barcelona!
2007-01-26 19:07   Maria
Hej Är det fortfarande aktuellt att du hyr ut rum? För vi är 4 tjejer som ska åka till barcelona i slutet av maj och är intresserade om erbjudandet fortfarande är kvar. I sådanna fall hur mycket kostar det per natt? och var ligger huset i Barcelona. skulle vara tacksam om jag fick svar snarast. Mvh:maria

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀