Delat boende Paris - Forum

2008-07-18 07:28   Yvonne
Hej! Jag har planer på att åka ner till Paris i slutet på augusti för att studera och arbeta. Har hittat flera lägenheter i centrala Paris för två eller till och med tre personer. Är du intresserad av att dela boende, hör av dig till mig: ycarlsson@hotmail.com /Yvonne

RE: Delat boende Paris
2008-08-06 11:05   Susanne
Hej Yvonne, jag inser att det var ett tag sen du skrev ditt inlägg så tänkte höra om du redan hittat någon att dela lägenhet med i Paris? Jag ska nämligen troligtvis flytta till Paris för att jobba i början av September och har inte kommit så långt med lägenhetsletandet ännu. :) MVH, Susanne Björkman

RE: Delat boende Paris
2008-08-13 12:24   AlexandraC
Hej, Jag befinner min i Paris just nu och letar också boende inför höstterminen. Om Du/Ni söker en till person är jag intresserad av att dela lägenhet centralt. Jag ska läsa franska i Paris under ht. Hör gärna av Er! Mvh Alexandra

RE: Delat boende Paris
2008-08-14 17:40   Yvonne
Hej Alexandra! Svara gärna till min mail (ycarlsson@hotmail.com) eller ge mig din mailadress så kan vi fortsätta diskutera:) Hälsningar Yvonne

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀