Dela lägenhet san sebastian - Forum

2006-04-17 11:32   Linnea
Hej! Jag är en 25-årig tjej som ska fräscha upp spanskan i san sebastian i sommar, ev. längre. Jag söker nu boende, gärna nära bra surf eftersom jag kommer ägna min fritid främst åt det. Nån som vet nåt rum man kan hyra eller är intresserad av att hitta en lägenhet att dela. Jag kommer ev. ha bil så man kan ta sig runt lite. Svara gärna till min mail. mvh/Linnéa

Ang: Dela lägenhet san sebastian
2006-04-17 22:36   Alexander
Hejsan. Alexander heter jag. Känner också att jag börjar tappa spanskan lite och satt just och funderade på nåt bra ställe att uppfriska den på. San sebastian har jag bara hört bra om. Är definitivt intresserad. Vill du vill ha med dig en blond, lite flummig, oftast glad kille som vill träffa nytt folk och ha lite skoj, så hör av dig! Bor i Göteborg. 0705-594208 eller acke@post.com Ps.

Ang: Dela lägenhet san sebastian
2006-04-17 22:43   Alexander
vet inte om mitt förra medd. kom med så skickar ett kortare för säkerhets skull. Är intresserad. Hör av dig till mig på 0705-594208 eller acke@post.com. Vore ball. mvh acke

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀