Dela boende med mej i Aix en provence? - Forum

2006-05-07 21:21   Roseanne
Hej! Jag ska åka ner till Aix en provence och plugga i höst.. Jag har hittat lägenhet men nu vill jag hitta nån som vill dela boende med mej också.. Nån som har planer för att åka ner samt skulle kunna vara intresserad? Hör av er! Kram /Roseanne roseannenilsson@hotmail.com

Ang: Dela boende med mej i Aix en provence?
2006-06-26 13:55   LP
Hej Min dotter är ute och tågluffar nu men har för avsikt att plugga i Aix i höst. Hon har bett mig leta boende i Aix tills hon är tillbaka. Kommer hem senast 19/7. Har inte hennes E-mailadress men om det låter intressant så kan du svara mig så vidarbefordrar jag det. Mvh Lennart Pernevill (Pappa till Kristina)

Ang: Dela boende med mej i Aix en provence?
2006-06-26 20:32   Roseanne
Hejsan! Nu kunde jag inte svara på någon emailadress, eftersom det fanns ingen till dej här..men jag hoppas att du läser detta.. Iaf så är jag fortfarande intresserad av att hitta en rumskamrat..Jag ska bo i aix från den 19 augusti till den 23 december.. Hur länge ska hon vara där? Men hon kan gärna höra av sig till mej om hon är intresserad eller om du lämnar ut din adress eller hennes när du väl vet den så jag kan höra av mej.. min adress är iaf: roseannenilsson@hotmail.com så det är bara å höra av sig.. mvh /Roseanne

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀