bra att veta om Irland? - Forum

2006-05-10 16:44   sofia
nån som vet om det är lätt få jobb i Irland? billiga hostels mm? Funderar på att åka dit efter sommaren och söka jobb på plats. skulle va kul höra från nån som varit lr planerar att åka dit! tacksam för svar /sofia

Ang: bra att veta om Irland?
2006-07-14 13:27   ang irland
Jag funderar också på att åka till Irland för att jobba och upptäcka landet till hösten. Far nog kring början av september. Är en 19 årig tjej, glad, snäll, resgalen och arbetsvillig. Hör gärna av dig om du vill ha en resekompis!! MVH/Fanny

Ang: bra att veta om Irland?
2006-08-01 17:02   Sofia
Hej!! ja jag landar i dublin den 30 aug så ska du dit så hör av dej på min mail! Far som sagt själv så de skulle bara va kul å träffas!=) hälsingar sofia

Ang: bra att veta om Irland?
2006-08-02 21:12   fanny
Hej Sofia! Jag hittade inte din mail på sidan så du får gärna höra av dig via msn eller mail på teddybears_sthlm112@hotmail.com Jag har inte bestämt mig riktigt än men det lutar åt först några dagar i England för att sen fara mot Irland!!

Ang: bra att veta om Irland?
2006-12-28 15:51   Kalle
Hej, Det finns ett företag i Sverige som förmedlar jobb i Sverige. Kolla på http://www.swedishrecruitment.com MVH Kalle.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀