Boende/Inneboende i Paris - Forum

2014-06-05 21:38   Therese

Hej! Jag ska plugga i Paris HT14 och söker nu boende. Är det någon som sitter inne på något tips eller skulle kunna tänka sig att dela på ett boende? Therese :)


RE: Boende/Inneboende i Paris
2014-06-14 10:56   Linn
Hej Therese!

Har du hittat något boende än? Jag ska plugga på Sorbonne i höst från september och tre månader framåt och har inte bestämt boende än. Maila mig om du kanske skulle vilja dela lägenhet! :-)

/Linn, Linn.jonsson.fernsten@gmail.com

RE: Boende/Inneboende i Paris
2014-06-27 18:22   Gabriella
Jag flyttar också till Paris i höst och skall studera min master. Jag delar gärna lägenhet med dig/er. Jag har bott i Paris innan och det är verkligen att rekommendera att dela lägenhet, så mycket roligare och väldigt mycket billigare. Jag finns antingen på Facebook gabriella hjält eller min mail hjalt@student.chalmers.se.

hör gärna av dig!
Med vänlig hälsning, Gabriella

RE: Boende/Inneboende i Paris
2014-07-02 19:21   Miriam
Hej! Jag ska också plugga som Linn på Sorbonne och söker även jag ett boende! Ni båda kanske är intresserade av att dela? Det är bara att maila!

Mvh Miriam (miriam@kalicinski.com)

RE: Boende/Inneboende i Paris
2014-09-02 12:45   Signe
Hallå!
Såg att ni skrev dessa inlägg ganska länge sen, men... Har ni alla hittat boende och inneboenden? :) Bor i Paris just nu, men behöver flytta så jag söker både lägenhet och rumskamrat!
Mejla gärna om ni har tips eller så!

Signeifs@gmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀