Boende i Paris - Forum

2006-09-05 18:18   Maria L
Jag ska närmsta halvåret göra en praktik på Exportrådet i Paris. Jag letar efter boende med inflyttning snarast(flyger ner runt den 12 sept), studio/lägenhet/inneboende/delat boende, allt är av intresse! Hör av dig till mig så fort du kan! Mvh Maria Landgren 0706-528388 cii03ml6@i.lth.se

Ang: Boende i Paris
2006-10-02 12:48   Carin
Hej! JAg har precis kommit ner till Paris, hur har det gatt for dig, jag letar desperat efter boende, har du nagra tips. Om det inte har gatt bra kan du tanka dig att dela. Det verkar vara mycket lattare att hitta ngt storre lagenheter an for ensamboende. Hor garna av dig till min mobil: +46 (0)739167416 Vanliga halsningar Carin

Ang: Boende i Paris
2006-10-02 13:30   Maria L
Hej Carin, Hittade faktiskt boende idag, men här kommer lite tips.. www.pap.fr -privatpersoner som annonserar, men man måste vara ute i tid och ringa så fort det bara går. www.fusac.fr -amerikansk boende-sight, mycket bra anonser, ofta för korttidsuthyrning också www.darelocation.com -assjyssta compact-living studios, lite yta för pengarna, men fräscht http://paris.kijiji.fr -jag satte in anons här, fick direkt en hel del svar På anslagstavlorna vid Svenska kyrkan, Centre Culturel Suedois och Amerikanska Kyrkan finns det mkt anonser, kommer upp nya varje dag. Lycka till! Och vill du ta en kaffe nån dag är det bara att ringa. Alltid lite knepigt när man e ny i stan.. Maria 06.08.34.79.06

Ang: Boende i Paris
2006-10-02 14:08   Maria L
fick precis(14.00 mån den 2 okt) ett samtal från en fransk kvinna som vill hyra ut en studio i två månader, om detta kan vara till hjälp är numret: +33 2 38499149 Maria

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀