BOENDE I KÖPENHAMN - Forum

2005-05-16 13:13   Linnea
hej! planerar att börja på veterinärutbildningen på KVL i Frederiksberg i Köpenhamn till hösten. HUR ska jag göra för att få bostad??? Någon som är intresserad av att dela?? Eller kanske har kontakter... Tack på förhand! Linnea Andersson

Boende Köpenhamn
2005-08-01 15:08   Sara
Hej! Jag ska studera i Köpenhamn i höst och letar nu boende. Hör av dig om du vill samordna.! MVH Sara

Ang: BOENDE I KÖPENHAMN
2006-07-04 13:21   Khadidja
Hej! Roligt att du också ska plugga i Köpenhamn - heltrevlig stad! Jag ska läsa arkitektutbildningen på Kunstakademien till hösten, och letar nu också efter boende. Du får gärna maila mig, så kan vi kanske höras mer om att dela bostad. Det finns några sidor man kan besöka för att ställla sig i bostadskö, bland annat www.findbolig.nu. Där kan man söka till kollegier som är som studentlägenheter. Som sagt, du får jättegärna höra av dig om du hittar nåt (jag hör också av mig om jag hittar nåt). Hälsningar, Khadidja

Ang: BOENDE I KÖPENHAMN
2006-07-05 18:56   linnea
hej! jag har redan hittat bostad... har ju varit där ett år nu. kul att ni kommer till kph! välkomna!!! kramar linnea (och lycka till med bostadletandet - det löser sig alltid...)

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀