Boende i japan - Forum

2007-12-08 20:21   Linn
Hej jag har tänkt börja plugga i Japan, först språkstudier och sen vidare till universitet. Jag hade hoppats kunna hitta någon annan som också har samma/liknande mål. Då vi kanske skulle kunna hjälpa varandra med allt pappersarbete m.m. Skulle även vara roligt att kunna flytta ner tillsammans om det skulle bli möjligt. Annars är jag också tacksam för all information jag kan få om studier i Japan om någon annan här har gjort det tidigare/håller på. /Linn

RE: Boende i japan
2009-03-03 21:46   Sören
Hej! Är en kille på 18år som också vill åka ner till japan för språkstudier under ca 2 år tid och kanske vidare till universitet. Går på bygg nu, så hade tänkt att åka till japan efter att min lärlingstid gått ut, vilket betyder att jag åker om ca 2 år. men funderar på att åka lite tidigare för att besöka några språkskolor. Ps: Du kan läsa om Tor Dalsjös språkresa till japan på denna sida www.freezoon.net/jap/ är mycket informativ //MVH Robin

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀