BOENDE i BARCELONA uthyres! - Forum

2008-11-13 12:29   Linda
post Letar du efter boende i Barcelona? I så fall kan du kontakta mig! Jag har en ljus, rymlig, fräsch och fin lägenhet till uthyrning i Barcelona. Du kan hyra antingen hela lägenheten eller enbart en del av den (tex rum). Jag hyr ut till både dig som söker boende för antingen längre eller kortare perioder. Tveka inte att kontakta mig via mail hejsanhej123@hotmail.com /Linda

RE: BOENDE i BARCELONA uthyres!
2008-12-11 22:42   Madeleine Rasmussen
Hej Linda, jag är mycket intresserad av att hyra en del i din lägenhet eller hela. Jag är 19 år gammal och kommer från och med 30 juni 2009 att plugga i Barcelona och kommer att bli kvar minst ett år. Jag undrar lite vad den kostar, hur stor den är och vart den ligger? Mvh Madeleine

RE: BOENDE i BARCELONA uthyres!
2008-12-12 11:16   Linda
Hej allihopa, snälla maila mig på min mail istället eftersom jag inte kommer in här särskilt ofta!

RE: BOENDE i BARCELONA uthyres!
2009-04-12 21:42   mina
hej linda, vi e tre vuxna som ska semestra i barcelona hela juni månad, intresserad att hyra din lägenhet till oss? en av oss har funktionshinder, skulle din lägenhet passa? mvh

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀