Boende/flatmate i Paris sökes! - Forum

2008-12-11 12:09   Julia
Hej hej, är heter Julia, är 23 och pluggar på Pantheon -Assas. Jag bor för tillfället i Paris, på Cite U men trivs sådär och vill gärna flytta, helst ihop med någon. Om det är någon som ska till Paris vårterminen 2009 och vill dela lägenhet eller någon som ska flytta från Paris och ska lämna sin lägenhet, hör av er! Bisous! Julia

RE: Boende/flatmate i Paris sökes!
2008-12-12 18:59   Linda
Hej Julia! Jag letar efter en ny colloc till min finfina studio vid bastille eftersom hon jag bor med nu åker hem till Sverige 17 dec. Lägenheten är alltså ledig från det datumet. Hör av dig så fort som möjligt så vi kan ses. Maila mig på linda_granebring@yahoo.se Vi hörs! Linda

RE: Boende/flatmate i Paris sökes!
2008-12-16 08:36   Emilia
Hej Julia, Jag heter Emilia, är 26 år och ska precis ta min examen i Sverige. Jag har bestämt mig för att vänta lite med arbetslivet och åka till Paris för att lära mig franska först. Jag kommer att åka i slutet av januari, och har ingen aning om hur jag ska bo ännu, men att dela lgnhet med någon låter bra. Om du fortfarande är intresserad får du gärna maila och berätta lite mer om dig själv och hur du vill bo! Hälsningar, Emilia emth82@hotmail.com

RE: Boende/flatmate i Paris sökes!
2009-02-01 20:14   r
Hej! Jag ska plugga franska på Sorbonne till slutet av maj. Jag har en lägenhet (stor studio) väldigt centralt (nära rue de rivoli)och skulle vilja dela med någon. Hyran per person blir ca 450e. Är någon intresserad maila mig på ornina_123@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀