bo tillsammans i sommar på franska rivieran - Forum

2006-02-04 18:29   jo
hej! Jag söker efter någon som antingen vill hyra ut eller dela boende med mig denna sommar. åker ner i slutet av juni och stannar tills slutet av augusti. om någon är intresserad, hör av dig! så skriver jag tillbaka. mvh

Ang: bo tillsammans i sommar på franska rivieran
2006-03-30 21:25   Malin
Hej! Står din fråga fortfarande kvar? Jag har nämligen också tänkt att åka ner till franska rivieran i sommar och varva franskastudier med semester. Någon speciell stad du har tänkt dig? Mvh, Malin

Ang: bo tillsammans i sommar på franska rivieran
2006-03-31 09:28   jossan
ja, jag har hyrt en studio nu i j-l-p i två månader. vad är din mail malin?

Ang: bo tillsammans i sommar på franska rivieran
2006-12-28 17:53   Sofie
hej! vi är två tjejer , Annika och Sofie, vi läste ditt inlägg på studentum och ska göra ungefär samma sak som du gjorde i sommar. vi ska dra till nice och plugga lite franska och sen kanske jobba lite för att överleva. Vi ska åka ner i slutet av maj och stanna sommaren ut. Skolor är inte så svårt att hitta men vårt största problem är att hitta ett billigt boende. Var bodde du? hur fick du tag i din studio? kanske kan få adressen till den? vore toppen i så fall! hör av dig till min email. axelssonsofie@hotmail.com Kram

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀