Blivande student vid Middlesex University - Forum

2011-01-23 19:22   Sarah

Hej!
Jag är en 21-årig tjej som sökt till Middlesex University till hösten. Jag har inte fått veta om jag kommer in ännu, och jag är rätt tidigt ute, men jag tänkte ändå höra om det finns någon där ute som också sökt och letar boende/roomies/har ett rum i närheten av Hendon campus? Eller har något tips när det gäller de olika halls of residence de har?


RE: Blivande student vid Middlesex University
2011-03-17 08:06   Madde

Hej!
Jag funderar själv på att plugga där, men har inte bestämt mig ännu.
Vad ska du plugga? Åker du via någon förmedling??


RE: Blivande student vid Middlesex University
2011-03-20 20:37   Nadja

Hej! Jag ska själv söka till några sommarkurser på Middlesex University. Jag är osäker på vad det är för engelska-krav som gäller. När du sökte, vad angav du att du hade som kunskap i engelska språket?

Hälsningar Nadja


RE: Blivande student vid Middlesex University
2011-05-29 20:59   Ash

Hej,

Jag ska plugga journalistik på middlesex nu till september. funderar på att bo i flatshare lite mer centralt kring great portland street och såhär. alternativet hade ju varit om man hade varit några stycken som slår ihop sig och hittar en lägenhet, det blir både mer att välja bland då och även kan bli bättre värde och standard(då londons standard är mycket lägre än sverige)

Hör gärna av dig!
Ash


Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀