barcelona rum uthyres - Forum

2005-12-21 20:49   Ml
370 euro. Rum för uthyrning 1/1 allt inkluderar. (Maragall) Hej vi är två tjejer som söker en ansvarsfull respektabel person att dela våran trea med. Metro ligger alldeles utanför huset L4 och L5. Området ligger i hjärtat av Barcelona och är ett väldigt trygt område att bo i. Det finns gott om livsmedelsbutiker nära oss (Lidl). Lägenheten har tv micro,dvd, och stereo. El, vatten och gas är inkluderade i priset vilket är väldig billigt eftersom det är dyrt med detta i spanien. Ring gärna oss på +34697313181 Marina el Helene + 46704990980

Ang: barcelona rum uthyres
2006-01-04 19:05   Christofer
Hej! Jag heter Christofer Larsson Jarälv och är 23 år gammal. Bor i Halmstad men ska åka till Barca för att plugga spanska och skaffa jobb. Kommer åka ner den 12e januari och är intresserad av att hyra ett rum i en lägenhet. Om ni fortfarande har rummet kvar och är intresserade av att hyra ut det är ni välkomna att skicka ett mail: christoferlarsso@hotmail.com Tack på förhand

Ang: barcelona rum uthyres
2006-01-31 19:48   Julia
hejsan! är en 20-årig tjej som åker till barcelona i mars. antar att ni redan hittat någon att hyra ut rummet till, men annars så är jag intresserad. ha det gott! -Julia julianden@hotmail.com

Ang: barcelona rum uthyres
2006-02-03 15:38   ML
Hejsan! Min syster har precis kommit hit o letar efter nan o dela lagenhet med fran o med mars, hennes mailadress ar alexandra_lazic@hotmail.com MVH Marina

Ang: barcelona rum uthyres
2006-03-01 16:10   Julia
Hej! Jag heter Julia och har precis kommit ner till barcelona. laste i ditt inlagg att du varit har ett tag sa jag undrar bara om du vet nagot bra stalle att leta efter lagenhet pa? tacksam for tips! vet du dessutom nagot stalle dar det brukar hanga mycket svenskar? Hor garna av dig. Ha det gott! Julia

Ang: barcelona rum uthyres
2006-03-02 14:25   Christofer
Tja! Det enda klockrena ar internetsiten: www.loquo.com. Dar finns en uppsjo av lagenheter varje dag och en massa annat nyttigt oxa for den delen. Har hittade jag mitt boende genom att ringa runt och fraga pa de rum jag tyckte lat vettiga. Andra satt att hitta boende ar att kolla pa olika anslagstavlor, exempelvis pa universitetet, pa olika sprakskolor och pa hostel. Aven sk ungdomscenter kan vara till hjalp nar det galler jobb och boende. Underlattar naturligtvis om du kan lite spanska. Det ar ganska latt att hitta ett rum, det svara ar att hitta ett bra rum; inte for litet, inte for gamalt och slitet, inte for dyrt och framforallt inte for langt bort fran "city". Vad galler att hitta andra svenskar behover du inte oroa dig. Du kommer traffa pa svenskar overallt, precis som manga andra nationaliteter. Internationellt var ordet. Vad har du for planer i Bcn? Ska du plugga, jobba eller bara leva livet? Hur lange stannar du? Hoppas du kan ha nagon nytta av mitt inlagg. Ha det bra

Ang: barcelona rum uthyres
2006-03-03 10:08   julia
Tjena! Tack sa mycket, det ar alltid skont att fa lite tips. Jag har tankt att lasa spanska forst i nagra veckor och undertiden soka jobb. Ska ga och kolla pa tva skolorEnforex och Spanorama, har du hort nagot om dem? Vad gor du sjalv har? Kram -Julia

Ang: barcelona rum uthyres
2006-03-03 14:02   christofer
Tjena! Jag pluggar spanska pa en skola som heter Babylon Idiomas. Tror att nastan alla skolor erbjuder ungefar samma saker och till ungefar samma priser. Vet inga andra skolor men skulle tro att de flesta ar bra. Sa lange skolan ar godkand av csn ar det inga probs. Vad galler jobb har jag inte lagt ner nagon storre energi for att hitta nagot. Ska plugga tva manader till och har bestamt mig for att inte jobba under tiden sa det ar ingen panik. Dessutom verkar den allmana uppfattningen vara att det ar lattare att fa jobb narmare sommaren, turistsasongen. Hur lange stannar du i Bcn? Ha det gott!

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀