Barcelona Januari - Forum

2006-11-18 16:26   Zaza
Hej! Är det någon som tänkt åka till Barcelona i mitten av januari som söker lägenhet och boendekamrat?? Hör gärna av er! Mvh Zandra

Ang: Barcelona Januari
2006-11-19 19:37   Jack
Jag funderar att antingen till marbella i januari. Marbella är ju mkt varmare. Ifall det blir Barcelona så hör jag av mig. min email jalwal87@kth.se

Ang: Barcelona Januari
2006-11-21 23:20   Mina
hej zandra! Mina heter jag och bor i Göteborg. Jag ska ner till Barcelona nu i januari! Åker ner den 7:e för att semestra en vecka i Barcelona med en kompis. sen åker hon vidare till Granada för att läsa spanska och jag stannar i Barcelona för att göra samma sak. för tillfället är det bara skolan som jag har fixat som börjar den 15:e januari. boende har jag inte riktigt kollat än. vad har du för planer i Barcerlona? hur länge blir du kvar? jag hade tänkt att vara kvar till mitten av juni. så ett hem borde jag fixa! hör gärna av dig! mvh Mina mina_rad@hotmail.com

Ang: Barcelona Januari
2006-11-25 11:08   Maja
Hej Zaza! Inget svar på mailen. Här kommer min mailadress om du fortfarande letar boendekamrat: majat83@hotmail.com. Jag har klart med boende 1:a månaden, men övriga 6 månader letar jag för. Ha det bra!! //Maja

Barcelona Januari
2006-11-25 20:50   Zaza
Hej Maja! Jo ja letar fortfarande boende...Något boende du känner till som är ledigt från ca den 8:e januari?? // Zandra

Ang: Barcelona Januari
2006-11-28 19:21   Joolie
Hejsan! Jag ska till Barcelona!!! Maila mig jättegärna =) //MVH JULIA juliabrandelius@hotmail.com

Ang: Barcelona Januari
2006-11-28 19:24   Jolie
Hejsan! Jag e 19 år från Lund o åker ner till Barcelona i mitten av Januari för att plugga spanska jag me... kursen börjar den 15:e precis som din... jag håler också för tillfället på att leta boende.. funderar att boka boende första månaden genom skolanb så man har säkert i början,.. maila mig jättegärna på juliabrandelius@hotmail.com //MVH JULIa

Ang: Barcelona Januari
2006-12-07 15:11   Sara
Hej Zaza, Jag har en lagenhet i Barcelona med superbra lage och tjejerna som bor dar nu flyttar tillbaka till sverige till jul sa jag soker nagon fran 4 januari. Det finns tva rum lediga, ett stort med egen liten balkong for 415 per manad inkl el, gas och vatten och ett litet for 315 euros per manad. Efter tre manader sa sanks hyran till 400 resp 300 kr jamnt. Det finns aven en gemensam balkong i lagenheten och det tar ca 15-20 min att ga till stranden och ca 15-20 min in till plaza cataluna, sa det ar svart att hitta battre lage. Lugnt omrade, sa det gar inte att festa hela natterna, men man behover inte oroa sig for att ga hem sjalv pa kvallarna. Hor av dig om du ar intresserad av nat av rummen. Mvh Sara, Weidenstolpe_@hotmail.com el. 0034 667 435 155

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀