Barcelona i augusti! - Forum

2006-05-03 12:27   Tessi
Heej! Jag ska till Barcelona o plugga spanska i 13 veckor..efter det ska jag gå en reseledarutbildning i Costa Brava! Någon annan som ska dit?Kankse bara plugga? Hör av er..skulle vara skit kul om nån annan oxå ska dit! Ha det fint!

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-08 20:42   Pernilla
Den 9 Juli åker jag på språkresa till Barcelona i 13 veckor! Vilken skola kommer du gå på? Nos vemos!

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-09 15:48   elin
Hej! Jag har tänkt att åka i juli eller augusti. Vilken skola ska du gå? Ha det bra! Elin

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-09 18:55   Pernilla
Hej Elin! Så du ska också åka till Barcelona i sommar? Jag ska åka med SI språkresor. Vilka åker du med? Mvh Pernilla, Örebro

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-09 21:44   tessi
Hej!Oki..va kul!Jag ska gå på Don Quijote..var ska du gå?Var hade du tänkt bo?Ha d bra!=)

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-10 14:27   Elin
Jag har inte bokat än.. Jag ska göra det imorgon. Men jag pratade med dem på språkpunkten igår. Ska du åka själv? Elin

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-10 18:13   Tess
Hej!! jag ska nog dra till barca i augusti! var dær førra året å det var grymt kul, en underbar stad med massa liv =) ær intresserad av att plugga till reseleare, det skulle vara ngt! =) men har du boende i barca?

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-11 11:09   Elin
Hej! Jag har tänkt att bo på skolan. Blir så dyrt annars när man är själv. Va kul med reseledare, det har jag också tänkt. Vilket datum åker du? Jag åker 9 Juli. Ha det bra!

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-11 21:04   tessi
Hej!Jag ska åka den 13 augusti..jag åker själv..Ingen av mina kompisar vill hänga med..!*tråkisar*haha..!Du då?Jag ska bo hos en familj..hur länge ska du vara där nere då?!KRAM

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-11 21:09   tessi
Hej..Ja jag e oxå jätte intresserad av att åka..kommer bli skit kul!Jag ska åka den 13 augusti..när hade du tänkt åka då kanske?! Kolla in hemsidan..www.service-co.dk där har jag bokat..man får boende där i priset om man bokar spansk kurs genom dem! Så jag ska först plugga spanska i 13 veckor..Sen en månads reseledarutbildning..!=) Kolla in sida! Ha d fint! Tessi

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-15 16:24   Elin
Hej Pernilla! Jag ska åka den 9 juli med. Vilken skola ska du gå på? Ha det bra! Elin

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-15 20:25   Pernilla
Hej Elin! Vad roligt att du också ska åka den 9:e! Jag ska gå på ABCcollege, tror jag det heter.. Med SI språkresor. Var ska du plugga och vart åker du ifrån? Kram Pernilla

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-15 21:37   tessi
Finns det någon som ska gå på Don Quijote?! Tessi!

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-16 19:08   Elin
Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag planerat väldigt dåligt. Jag har inte bokat någonting, bara datum jag ska åka. Du kanske kan hjälpa mig med lite förslag? Kram Elin

Ang: Barcelona i augusti!
2006-05-18 16:16   Pernilla Andersson
Jag ringde till SI språkresor och där fick jag jättemycket hjälp. Flyget bokade jag direkt på internet (Ryanair).. Den billigaste biljett jag hittade kostade 1400 (inräknat försäkring och skatt). Om man studerar i minst 13 v får man ju även studiestöd från csn, så språkskolan skickar med en blankett som man ska skicka in till csn. Lycka till med resan nu :) Mvh Pernilla

Ang: Barcelona i augusti!
2006-07-18 13:39   Elin J
Hej Tessi! Jag ska också gå reseledarutbildningen! Jag går den i oktober till november, du med eller? Jag är jättesugen på att åka till Barcelona och jobba eller något innan det.. När börjar du din språkkurs? Har du boendet klart? Ha det så bra :) /Elin J. (maila mig gärna: elinj87@hotmail.com

Ang: Barcelona i augusti!
2006-07-18 20:57   tessi
Hej..! Jo jag åker den 12/8..=) språk kursen börjar den 14/8..! Jag ska gå reseledarutbildning nov/dec. Ska du plugga innan eller nåt? Ha det bra! /tessi

Ang: Barcelona i augusti!
2006-07-31 12:26   jenny
tja! jag ska gå på don quijote från och med 29 okt tror j adet var till 11 nov.. sen så börjar jag reseledarskolan med service och co i nov-dec:) hör av er om ni också ska dit då! på msn eller hotmail: nennyoan@hotmail.com

RE: Barcelona i augusti!
2015-08-26 08:45   costa brava
Hejsan!

Såg att du skrivit att du skulle gå på reseledare utbildnigen i costa brava, nu vare jätte länge sen men ifall du ser meddelandet så har jag frågor om själva utbildningen. Hur det gick, var det värt och så vidare.

Mvh
Amanjoz Baqay
Amanjoz_92@hotmail.com

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀