Åka till London? - Forum

2006-10-28 17:41   Carro
Hej! Någon som ska/vill åka till London och studera engelska nästa år? Jag hade tänkt att åka ner i början av februari 2007 och plugga i minst 3 månader. Vore kul att komma i kontakt med någon som har liknande planer. Kanske kunde söka boende ihop?

Ang: Åka till London?
2006-11-13 20:41   Kristin
Hej Carro! Jag och en kompis har också funderat på att åka och plugga engelska i London runt februari 2007 någon gång. Har du hittat någon kurs som verkar bra? Skulle vara kul att få kontakt med människor som har samma planer. Kanske kan hitta boende ihop? Hör av dig! /Kristin

Ang: Åka till London?
2006-11-14 20:24   Carro
Hej!=) Du/ni kan maila eller adda mig på msn: carro_bergerson_85@hotmail.com så kan vi höras mer där! // Carro

Ang: Åka till London?
2006-12-27 21:01   Lisa
Hej där! Jag och en kompis kommer också att åka och plugga engelska i London i vår någon gång. Dock vet vi inte exakt när, men någon gång februari-mars. Har du redan anmält dig till skola eller? Var ska du bo? Mejla mej på flisan_257@hotmail.com. MVH Lisa Björk

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀