Åka nånstans? - Forum

2005-11-24 15:02   Jk
Tja! Jag vill sticka iväg nånstans några veckor nästa sommar (-06 alltså), undrar omd et finns nån ressugen människa där ute som ska nånstans på jobb el. annat och vill ha en reskompis? Kan tänka mig att åka typ vart som helst, bara biljetterna är billiga och det är varmt och soligt där...eventuellt kanske försöka få ett tillfälligt jobb el. dyl, men mest av allt vill jag bara komma fr bleka sverige ett tag :) Så om du åxå är sugen på att sticka iväg nästa sommar, hör gärna av dig till mig! mail: Ensamvarg_1@hotmail.com Lev lugnt :D

Ang: Åka nånstans?
2006-01-07 12:27   elin
Hejsan Hejsan! Jag är också sugen på att resa i väg någonstans. har inte planerat nått, som vart eller vad jag ska göra. men vi kanske kan höras mer om det. mvh elin

Ang: Åka nånstans?
2006-01-09 11:54   jessica
Tja! Va trevligt att det finns nån mer där ute som vill bort ett tag! :) du kan väl maila mig så ja får din mejladress lr nåt? Vore skoj o snacka/spåna lite om var man kan åka osv.... ha det bra! /Jessica (ensamvarg_1@hotmail.com)

Ang: Åka nånstans?
2006-02-09 13:46   Jennie
Hejsan! Har du hittat någon reskompis än? Jag SKA iallafall ner till spanien i sommar, costa del sol. Jag har tänkt plugga spanska ev jobba. Jag vill gärna resa med någon! om du är inresserad så maila gärna. MVH Jennie

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀