2 tjejer som behöver hjälp med boende - Forum

2012-08-12 16:19   Magdalena
Hej! Jag och min kompis ska flytta till Warszawa nu i höst, och vi vill gärna ha tips hur man leta efter lägenheter härifrån eller om någon har redan en lägenhet som de vill gärna hyra ut. tack!

RE: 2 tjejer som behöver hjälp med boende
2012-08-14 19:33   Ewa

Hej jag ar i Warszawa nu och letar boende for min dotter som ocksa skall studera har .Jag har tittat pa en del lagenheter och skall fortsatta med det.Vad och var geografiskt ar Ni intresserade att bo? Jag har en del tips, pratar nagon av Er polska ? jag pratar polska och det ar en stor fordel tror jag. Hor av Er med kontaktuppgifter sa skall jag tipsa om konkreta saker som anda dyker upp. . Letar Ni en eller tva legenheter for hur lange minst? Skriv nagra rader MVH EWA A


RE: 2 tjejer som behöver hjälp med boende
2012-08-15 16:10   Magdalena
Hej Ewa! Vi ska gå på veterinär utbildningen där på SGGW, och skulle helst ha i närheten av den, kanske i Mototow eller ett annat område där i närheten. Tyvärr pratar ingen av oss polska. Vi letar efter en lägenhet för oss båda att bo i, och vi kommer vara där i 5,5 år. Tack!

RE: 2 tjejer som behöver hjälp med boende
2012-10-16 12:28   Ewa
hej jag var så upptagen av detta så jag kunde ej hitta detta meddelande .Ni har säkert ordnat med boende men om Ni behöver tips och hjälp framöver så kan jag nog ställa upp. Jag har både polsk och svenskt nummer så kontakta mig gärna Det krävs nog lite letande om man vill hitta rätt objekt

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀