1 eller 2 rum uthyres i florens i höst - Forum

2007-06-17 19:40   SC
hej vi är två tjejer på 23-24 år som ska åka till Florens i höst och plugga ett år. Vi söker nån/några som är intresserade av att dela lgt, lägenheten har 4 sovrum, 2 badrum, AC, internet, disk- och tvärrmaskin. hyran är 500 euro/pers om vi bara hittar en till att dela med och 375/pers om vi är 4. låter det intressant, hör av er.

Intresserad av rummet i florens
2007-07-03 19:41   Filippa
Hej! Jag heter Filippa och tyckte att ert boende låter jättebra! Jag kommer dock inte att komma till FLorens förrän i januari/februari men skulle ni behöva en rumskamrat då så hör av er! Mvh Filippa Jörnstedt

Ang: 1 eller 2 rum uthyres i florens i höst
2007-07-31 16:25   intresserad av att dela lägenhet
Hej! Jag är väldigt intresserad av att dela lägenhet med er. Min kurs i Florens börjar den 1a okt. Mvh Nina

Ang: 1 eller 2 rum uthyres i florens i höst
2007-08-26 22:31   Eddo
Hej, jag är 23, tjej och mitt namn är Yordanos. Är från Uppsala och behöver komma bort. Ska åka till Italien den 3 sep och behöver bostad. Har planer på att jobba och njuta. Mvh/Yordanos

1 rum i Florens
2007-08-28 14:45   // Alex
post Hej tjejer:)..det låter rikigt nice och få dela lägenhet. Jag är en lätt anpassade tjej från Skåne som ska nu läsa en språk kurs på italinska i Florens under fem veckor. Sen åker jag till San Mauro Pascoli för läsa vidare till sko designer. Boendet gäller fom 02.09.2007 tom 07.10.2007 Hör gärna av er... MVH Alexandra )

Dela boende
2007-08-30 22:27   Eddo
Hej! Jag behöver boende ganska akut och vill inte bo i ett hostel :) Det finns lägenheter att hyra men är lite för dyra men är man två eller fler så är det jättebra. Om du är intresserad så hör av dig snart då jag åker på måndag. Mvh/Yordanos

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀