Läkare/tandläkare utb i Slovakien, Kosice HT2014 - Forum

2014-07-01 01:36   Muhib popal
post Hej , Jag är en student på Pavel jozef safarik universitet (UPJS), Jag pluggar läkarutbildining. Jag har kommit överens med skolan att få hjälpa studenter och rekommendera nya studenter till skolan som är intresserade och villiga att börja på skolan antigen läkarutbildningen eller tandläkarutbildningen. Jag kommer hjälpa er med hela processen, att skicka ansökan, få tag på frågor att plugga på inför antagningsprovet och hjälpa er med studie teknik etc. Provet är väldigt enkel att klara så länge man vet hur, det är väldigt viktigt att vara taktisk när det gäller provet. Det enda kravet är att man har gått ut gymnasie och att man klarar antagnings provet. Jag kommer följa med er till provet och jag kommer vägleda er och hjälpa er med all pappersarbete etc helt gratis. Dessutom kommer ni kunna få hjälp med att hitta lägenhet etc. Skolan är internationel och studenterna är från många olika länder som t.ex. spanien, frankrike, italien, portugal, brazil, israel, saudi arabien, grekland, irland, england, norge, sverige, schweiz, Polen, Tyskland etc. Vid intresse eller frågor kontakta mig på facebook Muhib Popal. Jag har gjort en grupp för alla som är intresserade. Ni kmr få all hjälp och info via gruppen också. Ni kan också kontakta mig via email: muhibpopal2010@live.se

RE: Läkare/tandläkare utb i Slovakien, Kosice HT2014
2015-12-26 15:55   samrustam
Hejsan mitt namn är Sam och jag funderar på att plugga till tandläkare i Kosice. Jag tog examen med en samhällsvetenskaplig riktning. Det jag undrar är hur det är att plugga i Kosice och vad det krävs för att lyckas ta sin tandläkarexamen. Hur är studentlivet i staden, finns det många svenskar som går där och hur många studenter går i Jozef Šafárik University?. Jag har tänkt att resa själv så jag undrar om skolan erbjuder aktiviteter så att man kommer i kontakt med andra studenter så att säga.

Sveriges mest utbildande nyhetsbrev?
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få inspiration, rekommendationer och ett urval av våra bästa tips direkt till din inkorg! 🚀