Vill göra nästan alla utbildningar

Vill göra nästan alla utbildningar
2011-06-01 12:12
Jonathan Lindborg
1

Hejsan Hejsan Safe Academy!

Jag heter Jonathan Lindborg och om 5 dagar nu hoppar jag ut med studentpappren i hand och är mycket motiverad och ivrig att ge mig in i min drömvärld, träningsvärlden.

Jag har så många utbildningar jag vill göra, personlig tränare, teoriutbildning, kostrådsgivare, gruppträning- funktionell styrka, Gruppträning-box, träningsinstruktör och jag undrar om dessa går att genomföra på en och samma "termin" så att säga att man gör alla ungefär samtidigt eller måste de delas upp i olika tider ?

Sen undrar jag om det går att söka CSN för dessa utbildningar ?

RE: Vill göra nästan alla utbildningar
2011-06-01 14:12
SAFE
1

Hej Jonathan och GRATTIS till studenten!

Vad kul att du är intresserad av att utbilda dig inom träningsbranschen. Hur ser dina framtidsplaner ut?
Grunden till alla våra praktiska utbildningar är den teoretiska utbildningen oavsett inriktning mot personlig tränare eller gruppträningsintruktör. Därefter bygger du på med någon av de praktiska utbildningarrna.

Våra teori, träningsinstruktör - och personlig tränare utbildningar finns fördelade under hela året. Gruppträningsutbildningarna ligger i mars, april, maj, juni, augusti, oktober och november.
Mer information om utbildningarna och datum hittar du på www.safe-education.se

SAFE utbildningarna är tyvärr inte CSN berättigade. Vi samarbetar medwww.humanfinans.se där du kan få upp till ett års räntefri avbetalning.

Har du fler frågpr är du välkommen att ringa oss på 010-110 59 90.
Mvh Camilla

SAFE Scandinavian Academy for Fitness Education SAFE Scandinavian Academy for Fitness Education

Intresserad av tråden: Vill göra nästan alla utbildningar? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Available educations
Blogg
Blogga om ditt liv som student!
Nu har du chansen att blogga och dela med dig av din vardag som student, vad du än pluggar och vart du än befinner dig - i Sverige eller utomlands!

Senast uppdaterade bloggarna

Nyhetsbrev
Prenumerera på studentum.se nyhetsbrev om studier! Läs mer Läs mer