Vad krävs specifikt?
Hej!
Mitt namn är Melissa, jag tar studenten nu i år och har inte haft en aning om vad jag skulle vilja bli fram tills några månader sen när jag blev väldigt intresserad för er utbildning SAA. Jag strävar alltid efter nya utmaningar och jag klarar inte av rutiner. Därför har det varit väldigt svårt att hitta något passande för mig eftersom de flesta jobb blir till slut rutinerat och långtråkigt. När det kommer till den gränsen tappar jag min känsla för att att vilja göra mitt bästa. Men för att komma till frågan, Vad krävs egentligen? jag beställde hem broschyren och fick reda på att de lägsta kraven var matematik C, minst VG i engelska B, och fysik A. Jag läser just nu matematik C men skulle vilja säga att det är väldigt tufft och antar att jag bara kommer få ett godkänt i det. Fysik A skulle jag behöva läsa till eftersom jag går samhälle. Så för att ha en lite större säkerhet om jag skulle klara utbildningen, vad mer är det som krävs? vad är snittet? behöver man vara ett matematiksnille för att klara av utbildningen? Vad behöver jag vara beredd på? Med vänliga hälsningar. Tacksam för svar.