Intresseanmälan

Intresseanmälan
2011-07-13 09:20
Louise
1

Hej.
Vill gärna utbilda mig itll flygvärdinna eller arbeta på Arlanda som värdinna av något slag. Kan jag utbilda mig hos CAT of Sweden? Jag har gymnasiekompetens inom särskolan eftersom jag har lindrig form av Asbergers. Har goda kunskaper i engelska, läser just nu även japanska. Uppfyller kraven för övrigt för flygvärdinna. Sedan flera år tillbaka arbetar jag vid en stor köpmarknad där jag har eget områdesansvar med goda referenser. Om det skulle fungera att jag är behörig till studier hos er, när går isåfall kursen och hur söker jag den?

RE: Intresseanmälan
2011-07-16 23:21
Ann-Charlott Strandberg
1

Hej!
Kul att höra att du är intresserad av att jobba som flygvärdinna!
Just till flygvärdinna kan du utbilda dig via oss på CAT of Sweden, vi har dock inga utbildningar för mark-personal eller värdinnejobb på Arlanda.
Gå in via vår hemsida, www.catofsweden.com. Läs vad vilka grundkrav som gäller för att söka till utbildningen. Ser vi att du uppfyller alla grundkraven blir du kallad till en personlig intervju.
Efter intervjun är det några ytterligare steg innan man är klar för kursen.
Att jobba inom flyget är det roligaste jobb man kan ha! Omväxlande, rörligt, nya miljöer och nya människor varje dag! Världens häftigaste jobb! Pröva du med!

CAT of Sweden CAT of Sweden

Intresserad av tråden: Intresseanmälan? Registrera din mailadress så får du information när någon lagt in ett nytt inlägg i tråden.

Available educations
Blogg
Blogga om ditt liv som student!
Nu har du chansen att blogga och dela med dig av din vardag som student, vad du än pluggar och vart du än befinner dig - i Sverige eller utomlands!

Senast uppdaterade bloggarna

Nyhetsbrev
Prenumerera på studentum.se nyhetsbrev om studier! Läs mer Läs mer